مدیریت فروشگاهی

نکات مدیریتی و آموزشی در مورد مدیرت فروشگاهی و خرده فروشی

مدیریت فروشگاهی

نکات مدیریتی و آموزشی در مورد مدیرت فروشگاهی و خرده فروشی

تشخیص جایگاه نیازمندی ها در فروش


 فروش لحظه ای از الهام نیست؛  فروش تنها وابسته به نیروی استدلال یا قدرت شخصیت شما نیست.  این یک فرآیند است.  درک این روند کاملاً آسان است ، اما - همانطور که مشاهده خواهید کرد - کار سختی است.  


به هر تماس فروش به عنوان یک فرصت حل مشکل فکر کنید.  شما بیشتر از محصولات و خدمات می فروشید؛  شما ایده ، چشم انداز و بینش می فروشید.

 روند فروش نیاز به برنامه ریزی و مدیریت دقیق دارد.  شروع رابطه با مشتری جدید اولین مرحله از این روند است: شما نمی توانید فقط وارد یک مشتری شوید و جلسات فروش را شروع کنید - به صحنه بندی دقیق احتیاج دارد ، و شما و مشتری شما باید آماده باشید.


 در مرحله بعد ، شما مهمترین بخش فرآیند فروش را شروع می کنید - تعیین نیازهای مشتری.  در این مرحله سؤالات اساسی را مطرح می کنید ، به آنچه مشتری گفته است گوش دهید ، هم نیازهای آشکار و هم کمتر آشکار را شناسایی کنید ، وارد یک گفتگوی معنی دار شوید و آنچه را یاد گرفته اید مرور کنید.  


تعیین نیازها باعث فروش همه چیز در فروش می شود و فقط یک بار است که شما به مشتری خود گوش فرا داده اید که به مرحله فرایندی بروید که بیشتر فروشندگان از آنها بیشترین لذت را ببرند: ارائه محصولات و خدمات خود.  این زمانی است که شما توضیح می دهید که چگونه شما و شرکتتان می توانید نیازهای مشتری خود را برطرف کنید.  شما محصولات و خدمات خود را از داخل می شناسید ، و مشتریان می خواهند بشنوند که چگونه می توانید به آنها کمک کنید.


 هنگامی که نیازها را تعیین کردید و توصیه هایی را ارائه کردید ، وقت آن است که در مورد کسب تعهد فکر کنید.  اما چیزی تقریباً همیشه در راه است - و شما با مقاومت در برابر ارتکاب روبرو می شوید.  لازم است مشتری به او اعتراض کند - حتی اگر به نظر می رسد آماده خرید است - و اگر قصد بسته شدن فروش را دارید ، باید اعتراض مشتری را حل کنید.  


 فروش مبتنی بر نیازها

 به عبارت ساده ، فروش مبتنی بر نیاز به معنای تعیین نیاز مشتری قبل از شروع راه حل ها است.  در صورت لزوم به آنها اجازه دهید تا صحبت کنند ، مشتری را درک کنید.  هنگامی که زمان ارائه زمان است ، شما کاری بهتر از افرادی که صرفاً محصولات و خدمات خود را به نمایش می گذارند انجام می دهید و به مراتب بهتر در جهت برقراری ارتباط با مشتری طولانی مدت قرار خواهید گرفت.


 حل مسایل

 موفقیت در فروش با حل مسئله موثر مرتبط است.  اگر در یک حالت خوب هستید ، شانس این است که از دیگری برتری داشته باشید.  روند حل مسئله نیز در ساختار خود با روند فروش بسیار جالب است (به تصویر زیر مراجعه کنید) ، و این لینک را تقویت می کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد